Slutrapport kursutvärdering, MTTN50
Basfakta
Kursnamn | Livsmedels- och förpackningsinnovation, projekt |
Kurskod | MTTN50
Kursplan |
Högskolepoäng | 7.5 |
Läsår | 202223 |
Kursen slutade i läsperiod | HT_LP1 |
Program | samtliga (MFIP) |
Antal registrerade på kursen | 8 |
Antal godkända/andel av registrerade | 8 / 100 % |
Antal enkätsvar/svarsfrekvens | 1 / 13 % |
Antal män som svarat | 1 |
Antal kvinnor som svarat | 0 |
|
Arbetstid enligt läro- och timplaner
Föreläsningar | 20 h |
Övningar | 60 h |
Laborationer | 0 h |
Handledd tid | 0 h |
Självstudietid | 120 h |
| |
Sammanfattning av enkätsvar
På alla frågor utom den om närvaro kan poängen variera mellan -100 och +100, där -100 innebär att man "tar helt avstånd från påståendet" och +100 att man "instämmer helt i påståendet".
Närvaro vid undervisningen
Andel av undervisningen | Antal | Andel |
0-30 % | 0 | 0 % |
30-70 % | 0 | 0 % |
70-100 % | 1 | 100 % |
Skalor & enskilda frågor
Skala | Poäng | StdAvv |
God undervisning | +100 | 0 |
Tydliga mål | -13 | 0 |
Förståelseinriktad examination | +75 | 0 |
Lämplig arbetsbelastning | 0 | 0 |
Enskilda frågor | | |
Kursen känns angelägen för min utbildning | +100 | 0 |
Överlag är jag nöjd med den här kursen | +100 | 0 |
|
|
Fördelning av svar på fråga 26: "Överlag är jag nöjd med den här kursen"
| Antal | Andel |
|
Missnöjda (<0) | 0 | 0 % |
Neutrala (0) | 0 | 0 % |
Nöjda (>0) | 1 | 100 % |
Har ej besvarat frågan | 0 | 0 % |
|
Medelpoäng | +100 |
Standardavvikelse (StdAvv) | 0 |
|
|
|
Fördelning av svar på fråga 17: "Kursen känns angelägen för min utbildning"
|
Medelpoäng | +100 |
Standardavvikelse (StdAvv) | 0 |
|
|
Kommentarer
Studierådets kommentarer
Kommentarer har ej inkommit före utsatt tid
Kurslärarens kommenterer
We will continue to communicate with the companies to brief about the type of project, i.e. that is is an open project without pre-specified solutions. The local programme coordinator will describe the nature of the course in a better way, i.e. that it stands out from the other three mandatory courses. We will consider whether FIPDes students can be mixed with other students (from INTN01) for greater diversity in the project teams.
Programledarens kommentarer
Kommentarer har ej inkommet före utsatt tid
CEQ-enkäten fylldes i
Webbenkäter har använts på denna kurs.